صرافی آنلاین سالاریکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همین حالا ثبت نام کنید

روش استخراج بیتکوین

نویسنده: Tsalaact | 1402-06-22 روش استخراج بیتکوین

استخراج بیتکوین

استخراج بیتکوین به فرآیندی می‌گویند که باعث ساخت بیتکوین‌های جدید می‌شود.

همانطور که در شبکه‌ی بانکی شتاب، دستگاه‌های خود پرداز تراکنش‌های شبکه را انجام می‌دهند. در شبکه بلاکچین هم دستگاه هایی وجود دارد که تراکنش های شبکه را تایید می‌کنند، و استخراج بیتکوین را انجام می‌دهند.

در ابتدای مسیر کریپتو، استخراج بیتکوین با کامپیوتر انجام می‌شد. کامپیوترها تراکنش های شبکه بلاکچین را تایید می‌کردند و در ازای این کار پاداش دریافت می‌کردنند. این پاداش به صورت سکه‌های بیتکوین تازه ضرب شده به آنها پرداخت می‌شد.

اما با گذشت زمان و افزایش سختی شبکه، دستگاه استخراج بیتکوین ساخته شد.

دستگاه استخراج بیتکوین یک سیستم سخت افزاری قدرتمند و مخصوص برای تایید تراکنش‌های بلاکچین است، که به آن ماینر استخراج بیتکوین می‌گویند.

ماینر استخراج بیتکوین

با افزایش سختی شبکه بلاکچین، دیگر کامپیوتر‌ها قادر به انجام تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین نبودند. و دستگاه استخراج بیتکوین که ماینر استخراج بیتکوین نام دارد، تایید تراکنش‌ها را انجام می‌دهد.

اگر شما یک ماینر استخراج بیتکوین بخرید. آن را به برق و اینترنت متصل کنید. می‌توانید از طریق یک سرور به شبکه‌ی بلاکچین متصل شوید. سپس در تایید تراکنش‌های شبکه بلاکچین مشارکت کنید و سکه‌های جدید بیتکوین را پاداش بگیرید.

خرید بیت کوین

به این فرآیند استخراج بیتکوین می‌گویند. برای انجام تراکنش‌ها در شبکه‌ی بلاکچین، ماینر استخراج بیتکوین باید معادلات ریاضی هر بلاک را در زمانی مشخص حل کند، و برای آن پاسخ پیدا کند. تایید تراکنش‌ها و استخراج بیتکوین از طریق حل معادلات پیچیده ریاضی انجام می‌شود.

ماینر استخراج بیتکوین دارای قدرت محاسباتی مشخصی است. هر چه قدرت محاسباتی ماینر استخراج بیتکوین بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر است، و می‌تواند محاسبات بیشتری را در زمان مشخص انجام دهد. پس بازدهی بیشتری در درآمد استخراج بیتکوین خواهد داشت.

هزینه استخراج

استخراج بیتکوین دارای هزینه‌های مختلفی است، که این هزینه‌ها باید از درآمد کلی استخراج بیتکوین کم شود.

مهم‌ترین هزینه استخراج بیتکوین، هزینه‌ی برق است. ماینرها برق زیادی مصرف می‌کنند، در نظر داشته باشید که مقدار زیادی از درآمد استخراج بیتکوین، باید بابت هزینه برق پرداخت شود.

همچنین در زمان خرید ماینر استخراج بیتکوین به این نکته توجه کنید که ماینر ها هر کدام میزان متفاوتی برق مصرف می‌کنند..

پس باید، حتما یک ماینر با مصرف برق معقول را خریداری کنید.

دومین هزینه استخراج بیتکوین، هزینه تعمیر و نگهداری ماینر استخراج بیتکوین است. ماینر استخراج بیتکوین به دلیل تولید گرمای زیاد بعد از مدتی فرسوده می‌شود و به تعمیر نیاز دارد.

روش استخراج بیتکوین

روش استخراج بیتکوین

استخراج ابری

برخی از شرکت ها با فراهم کردن ماینرها و فضایی برای استخراج بیتکوین، قدرت محاسباتی ماینر‌های خود را در ازای پرداخت هزینه ماهیانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

به تازگی صرافی بایننس هم، این سیستم را پیاده سازی کرده است. و به کاربران در ازای پرداخت هزینه ماهیانه، امکان استخراج بیتکوین از طریق سخت افزارهای خود را می‌دهد.

البته در این روش، درآمد استخراج بیتکوین بسیار اندک است. زیرا باید بخشی از هزینه را بابت اشتراک ماهیانه بپردازید. اما می‌تواند روشی آسان برای استخراج بیتکوین باشد.

 

آغاز ارائه خدمات استخراج ابری بایننس به کاربران

 

 

استخراج بیتکوین با کامپیوتر

قيمت بیت کوین

ارزهای دیجیتال دیگر روش‌های متفاوتی برای استخراج دارند. استخراج ارزهای دیجیتال با کامپیوتر‌های قدرتمند امکان پذیر است.

اما همانطور که پیشتر گفتیم با افزایش سختی شبکه بیتکوین، استخراج بیتکوین با کامپیوتر و استخراج بیتکوین با لپتاپ امکان پذیر نیست.

همه‌ی آن چیز‌هایی که در سایت‌ها، در مورد استخراج بیتکوین با موبایل می‌شنویم، یا به شرکت‌های استخراج ابری بیتکوین اشاره دارند، که به صورت رایگان، برای مدت زمانی محدود، امکان استفاده از خدمات خود و در اصطلاح استخراج بیتکوین با گوشی را به شما می‌دهند.

یا در بسیاری از موارد، استخراج بیتکوین با موبایل به سایت‌هایی که واقعی نیستند و قصد کلاهبرداری یا سو استفاده از شما را دارند، بر می‌گردد. که چه بسا ورود به این سایت‌ها، از لحاظ امنیتی خطراتی برای شما ایجاد می‌کند و شما را در معرض هک قرار می‌دهد.

برای خریداری بیت کوین روی این کلمه کلیک کنید و به صفحه مربوطه وارد شوید.

ارزهای دیجیتال نامی آشنا در دنیای امروز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمز ارز ها در دسترس تر از همیشه

خرید و فروش اتریوم و بیش از 100 رمز ارز دیگر در صرافی سالاریکس

آخرین مطالب

اپلیکیشن صرافی سالاریکس

بازار همراه شماست

دسته بندی ها

پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی