صرافی آنلاین سالاریکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همین حالا ثبت نام کنید

ارز دیجیتال ریپل توسط نهنگ کریپتو خریداری شد

نویسنده: خانم شیدا لک کارشناس محتوا | 1402-06-14 ارز دیجیتال ریپل توسط نهنگ کریپتو خریداری شد

خرید ارز دیجیتال ریپل توسط یک نهنگ کریپتو به مبلغ 33 میلیون انجام شد. این تراکنش در صرافی بایننس انجام شده و سپس ریپل به کیف پول شخصی منتقل شده است.

خرید ارزهای دیجیتال در حجم زیاد می تواند یک سیگنال مثبت برای رشد آن رمز ارز باشد. البته این موضوع به تنهایی برای ما سیگنال خرید محسوب نمی شود و باید موارد دیگر مانند تحلیل تکنیکال را هم در نظر گرفت.

ارز دیجیتال ریپل در بازار کریپتو بسیار پرطرفدار است. اما در سال های گذشته نتوانست عملکرد خوبی از لحاظ رشد قیمتی داشته باشد. علت این موضوع شکایت کمیسون بورس و اوراق بهادار امریکا SEC با ارز دیجیتال ریپل بود که 2سال به طول انجامید. کیمیسون بورس و اوراق و بهادار مدعی بود که  ریپل یک اوراق بهادار است و به دلیل اینکه در امریکا فعالیت کرده است پس باید قوانین مربوط به اوراق بهادار امریکا را رعایت کند. اما اطلاعات حاکی از آن است که این موضوع را متاسفانه رعایت نکرده و ریپل به قانون شکنی محکوم شد.

در نهایت ارز دیجیتال ریپل با حکم قاضی تورس بعد از یک پروسه طولانی در دادگاه پیروز شد و اثبات کرد که تخلفی صورت نگرفته است. بعد از انتشار این خبر ارز دیجتال ریپل رشد 100درصدی داشت و مورد توجه قرار گرفت.

حکم قاضی تورس یک پیروزی تمام عیار برای همه ارز های دیجیتال محسوب شد و می تواند برای قانون گذاران یک معیار باشد.

کارشناسان معتقدند که ارز ریپل بسیار پر پتانسیل است. با توجه به اینکه قیمت ریپل مدت طولانی رشد نکرده است، و از همتایان خود بسیار عقب تر است پس در حال حاضر قیمت مناسبی دارد و حال می تواند رشد بسیار زیادی در سیکل صعودی بازار داشته باشد.

 در حال حاضر ریپل در جایگاه پنجم ارزهای دیجیتال قرار دارد. قیمت آن به دلار معادل 0.50 است و به قیمت لحظه ای آن معادل ۲۵٬۳۹۶ تومان است.

شما می توانید قیمت آنلاین رمزارز ریپل را در صفحه اول صرافی سالاریکس مشاهده کنید.

معتبرترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال، صرافی سالاری می باشد.

ارزهای دیجیتال نامی آشنا در دنیای امروز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمز ارز ها در دسترس تر از همیشه

خرید و فروش اتریوم و بیش از 100 رمز ارز دیگر در صرافی سالاریکس

آخرین مطالب

اپلیکیشن صرافی سالاریکس

بازار همراه شماست

دسته بندی ها

پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی