گراف The Graph | GRT

USDT

تومان

بازار جهانی

معرفی ارز
درصد تغییرات روز گذشته
قیمت جهانی USDT

اطلاعات بازار سالاریکس

قیمت خرید از ما تومان
قیمت فروش به ما تومان
قیمت به دلار USDT
تومان
خرید کنید

ارز دیجیتال گراف چیست ؟

ارز دیجیتال گراف یک پروژه پر طرفدار در دنیای کریپتو است. اگر قصد خرید ارز گراف را دارید دست نگه دارید و تا انتهای مقاله رمزارز گراف با ما همراه باشید.

امروزه ارزهای دیجیتال بسیار پرطرفدار شده‌اند و نقش مهمی را در بازار ایفا می‌کنند. ارزهای دیجیتال مختلفی در بازار کریپتو وجود دارد. برخی از آن‌ها محبوبیت چندانی ندارند، و برخی ارزهای محبوب‌تری به شمار می‌آیند.

یکی از دلایل اصلی محبوبیت ارزهای دیجیتال کاربردهای آن‌هاست. سوالاتی مانند اینکه ارز دیجیتال گراف چیست؟ رمزارز گراف به چه صورت فعالیت دارد؟ پروژه ارز دیجیتال گراف چیست؟ در این مقاله کوتاه از صرافی سالاریکس توضیح داده شده‌اند.

تاریخچه گراف

ایده ی اصلی ارز دیجیتال گراف GRAPH درست در سال 2018 آغاز شد. هدایت پروژه‌ی رمزارز گراف توسط سه شخص با نام های برندن رامیرز، جانیس پولمن و یانیوتال صورت گرفت.

یانیوتال به عنوان سرپرست پروژه را دنبال کرد، و برندن رامیرز به عنوان محقق به مجموعه پیوست.

ساخت پروژه ی رمزارز گراف حدود سه سال طول کشید و افراد زیادی در این پروژه فعالیت داشتند.

بسیاری از افراد آینده‌ی ارز دیجیتال گراف را نادیده گرفتند و امیدی به موفقیت پروژه نداشتند. با تمام این مشکلات، ارز دیجیتال گراف مسیر خود را پیدا کرد و رشد قابل توجهی داشت.

در سال 2020 تیم توسعه دهنده‌ی رمزارز گراف، بنیاد گراف را به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی معرفی کردند. این سازمان شرح فعالیت خود را به عموم مردم اعلام کرد. ارز دیجیتال گراف دقیقا در همین سال توانست رشد چشم گیری داشته باشد.

ارز گراف قیمتی بالاتر از دو دلار برای هر توکن را لمس کرده است. رمزارز گراف در سال 2021 به بالاترین ارزش قیمتی خود رسید. و همچنان به این صعود ادامه می‌دهد.

ارز دیجیتال گراف

ارز دیجیتال گراف

 پروژه ارز گراف

ارز دیجیتال گراف مانند همه رمزارزها غیرمتمرکز است و بر بستر بلاکچین فعالیت دارد. ارز  دیجیتال گراف با نام اختصاری GRT به عنوان یک موتور جست و جو معرفی شد و در واقع خود را غعال در زمینه وب تری و اینترنت نسل سوم معرفی کرد.

در اینترنت حال حاضر که وب 2 نامیده می شود، گوگل یک موتور جست و جوی قدرتمند است.

اینترنت بر پایه بلاکچین یا همان وب تری هم نیازمند موتور قدرتمندی مثل گوگل است تا به راحتی داده ها را فهرست بندی کند. و در دسترس کاربران قرار دهد.

اینجاست که ارزش رمزارز گراف نمایان می‌شود. در حال حاضر ارز دیجیتال گراف می تواند از 31 شبکه پشتیبانی کند.

کار با ارز دیجیتال گراف به این صورت است که داده ها توسط رابط های برنامه نویسی اپلیکیشن هایی منبع باز به اسم ساب گراف، استخراج می‌شوند. مورد پردازش قرار می‌گیرند و در نهایت ذخیره می‌شوند.

رمزارز گراف لقب گوگل بلاکچین را دارد. دلیل آن قدرت ایندکسینگ مطالب توسط این موتور جست و جو است.

پروژه گراف سرعت و دقت بالایی دارد. از بزرگترین چالش های توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند مدت زمان لازم برای بازیابی داده‌هاست. اکثر قراردادهای هوشمند را نمی توان به راحتی خواند.

به همین دلیل توسعه دهندگان مجبور به ایجاد سرور های جستجوی مطالب می شود که این موضوع خلاف چیزی است که وب تری برای آن تلاش می‌کند. ارز دیجیتال گراف همچین مشکلاتی را به راحتی حل می‌کند.

رمزارز گراف امکان جستجوی داده‌های بلاکچین به‌صورت سریع و کارآمد را فراهم می‌سازد.

 

گروه های مختلف گراف

پروژه‌ی رمزارز گراف شش گروه اصلی دارد. این گروه ها با یکدیگر همکاری می‌کنند. این گروه ها به اکوسیستم گراف انرژی می‌بخشند. این گروه‌ها اطلاعات را دریافت کرده و آنها را سازماندهی می‌کنند.

 

 مصرف کنندگان

همه افرادی که داده‌ها را در فضای وب جست و جو می‌کنند، و در قبال دریافت خدمات هزینه پرداخت می‌کنند. مصرف کننده محسوب می‌شوند.

 

ایندکسرها

این افراد کار ایندکسینگ و ارائه‌ی خدمات را به عهده دارند. درقبال ایندکسینگ پاداش و کارمزد دریافت می‌کنند. البته این افراد باید قبل از هر چیز صد هزار توکن  GRTاستیک کنند که اگر اشتباهی مرتکب شدند و با قدامات خود آسیبی به شبکه وارد کردند با مقدار توکنی که استیک کردند  قابل جبران باشد.

 

متصدیان رمزارز گراف

کار این گروه استفاده از مرورگر گراف است. در این حیطه ساب گراف هایی که باید ایندکس شوند را شناسایی می کنند و در قبال این کار 10درصد کارمزد دریافت می‌کنند.

 

 نمایندگان ارز دیجیتال گراف

آنها توکن های خود را در ایندکسر ها استیک می‌کنند. به این صورت بخشی از کارمزد ایندکس جست و جو را دریافت می‌کنند. و البته هر فعالیتی که انجام می‌دهند نیم درصد مالیات پرداخت می‌کنند.

 

 

فیشرمن

وظیفه‌ی تایید کار ایندکسرها را به عهده دارند. با هر اشتباه از سمت ایندکسر ها نیمی از توکنی که یک ایندکر از دست می‌دهد به فیشرمن ها پرداخت می‌شود. البته هر فیشرمن قبل از شروع کار باید ده هزار توکن GRT استیک کند.

 

خرید ارز گراف

ارز دیجیتال گراف در یک زمان کوتاه رشد زیادی را تجربه کرد. اما این موضوع باعث نمی شود بدون مطالعه و داشتن اطلاعات کافی خرید ارز گراف را انجام دهید.

با علاقه مندی بیشتر مردم به عصر دیجیتال و استفاده از رمز ارزها، بسیاری از سرمایه گذاران بدون اطلاع وارد این عرصه می‌شوند. این اقدام ممکن است زیان بار باشد.

در این مقاله سعی نمودیم اطلاعات ارزشمندی برای خرید ارز گراف را در اختیار شما بگذاریم. پروژه ارز دیجیتال گراف را توضیح دادیم تا با دید باز بتوانید برای خرید ارز گراف اقدام کنید.

همچنین برای رفاه حال شما رمزارز گراف را در فهرست صرافی سالاریکس قرار دادیم، تا بتوانید به راحتی خرید ارز گراف را انجام دهید.

برای خرید ارز گراف در ابتدا باید در صرافی سالاریکس ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت خود را کامل کنید. بعد از تکمیل ثبت نام در صرافی سالاریکس می‌توانید خرید ارز گراف را با کارت های عضو شتاب انجام دهید.

همچنین می‌توانید برای بررسی دقیقتر رمزارز گراف به سایت اصلی گراف سری بزنید.

جدید ترین مطالب مجله

خالق بیتکوین

خالق بیتکوین

خالق بیتکوین کیست؟ آیا تا به حال نام ساتوشی ناکاموتو را به عنوان خالق رمزارز بیتکوین شنیده‌اید؟ بیتکوین اول رمزارزی بود که در جهان ساخته شد و در سال 2008 در دسترس عموم قرار گرفت. از آن سال مدت ها می گذرد اما هنوز هم کسی نمی داند که خالق بیت کوین مرد است یا […]

مشاهده
هارد فورک و سافت فورک

هارد فورک و سافت فورک

فورک ارزهای دیجیتال فورک یکی از اصطلاحات مهم در دنیای ارزهای دیجیتال است. در این مقاله به بررسی مفهوم سافت فورک و هارد فورک می پردازیم. فورک در لغت به معنی چنگال است. اما ارتباط چنگال با ارز دیجیتال چیست؟ در قدم اول باید بدانید، تغییر هر گونه اطلاعاتی در بلاکچین غیر ممکن است. بلاکچین […]

مشاهده
هش تراکنش

هش تراکنش

هش تراکنش یا TXID نام هش تراکنش یا TXID را تمامی افرادی که در بازار کریپتو فعال هستند حتما شنیده‌اند. برای افرادی که نقل و انتقال ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند، دانستن اینکه هش تراکنش یا TXID چیست بسیار ضروری است. در این مقاله از صرافی سالاریکس معنی TXID را به ساده ترین شکل برای […]

مشاهده
ایردراپ ارزهای دیجیتال

ایردراپ ارزهای دیجیتال

ایردراپ ارزهای دیجیتال ایردراپ ارزهای دیجیتال به معنی هدیه رمزارز از طرف پدیدآورندگان آن رمزارز است. در این مقاله از صرافی سالاریکس در این مورد و نحوه دریافت ایردراپ توضیح خواهیم داد. همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال نوعی دارایی دیجیتال هستند. پس طبیعی است که قابل معامله هستند. اما جالب است بدانید که به دست آوردن […]

مشاهده
پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی