صرافی آنلاین سالاریکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همین حالا ثبت نام کنید

همه چیز در مورد پیروزی ارزدیجیتال ریپل بر SEC

نویسنده: | 1402-04-26 همه چیز در مورد پیروزی ارزدیجیتال ریپل بر SEC

در 22 تیرماه پس از حکم دادگاه، ریپل در نبرد حقوقی سه ساله خود در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به پیروزی بزرگی دست یافت.

SEC ادعا کرده بود که ارز دیجیتال ریپل XRP یک اوراق بهادار ثبت نشده است. این موضوع چندین سال به عامل نگرانی برای دارندگان ارز دیجیتال ریپل XRP تبدیل شده بود. ریپل ارز دیجیتالی با پتانسیل رشد عالی و پروژه ای بی نظیر به دلیل شکایت SEC سالها نتوانسته بود از لحاظ قیمتی رشد قابل توجهی داشته باشد. سر انجام رمزارز ریپل پس از پیروزی در این دادگاه موفق شد 100% در یک روز رشد کند! پیروزی ارز دیجیتال ریپل XRP پیامدهای گسترده‌ای برای دنیای رمزارزها به‌ ویژه برای ارز دیجیتال متیک MATIC و کاردانو ADA و  سولانا SOL داشت.

SEC ادعا کرده بود که 12 رمزارز زیر که لیست آنها ارائه شده اوراق بهادار ثبت نشده هستند. در این صورت فروش آنها در شعبه امریکایی صرافی بایننس و شعبه امریکایی صرافی کوین بیس با مشکل مواجه می شود و باید در چهار چوب نظارتی SEC عمل کنند و آزادی عمل و ماهیت اصلی خود را به عنوان ارز دیجیتال از دست می دهند و به دلیل رعایت نکردن قوانین SEC دچار جریمه های سنگین و محدودیت های بسیاری می شوند که حتی ممکن است آنها را به نابودی بکشاند.

1_  بایننس کوین BNB

2_  استیبل کوین بایننس یا دلار بایننس BUSD

3_  سولانا SOL

4_ کاردانو ADA

5_  اکسی اینفینیتی AXS

6_  الگوراند ALGO

7_  مانا MAMNA

8_  سند باکس SAND

9_  کازماس ATOM

10_  فایل کوین FIL

11_  متیک MATIC

12_  کوتی COTI

نتیجه پرونده ریپل در مقابل SEC قطعا یک پیروزی برای همه این رمزارز ها قلمداد می شود و یک اثر مثبت بر تمامی این رمز ارزها ایجاد می کند.

 

همه چیز در مورد پیروزی ارزدیجیتال ریپل بر SEC

همه چیز در مورد پیروزی ارزدیجیتال ریپل بر SEC

پیروزی قانونی ریپل راه را برای افزایش وضوح و اطمینان نظارتی در صنعت کریپتو هموار می کند. حکم قاضی تورس می‌تواند یک جور سابقه قانونی برای همه ارزهای دیجیتال فراهم می کند که به ایجاد چارچوب روشن‌تری برای تمایز بین اوراق بهادار و غیر اوراق بهادار در فضای دارایی های دیجیتال کمک می‌کند. به هر حال پیروزی ریپل بر SEC بدون شک یک پیشرفت مثبت برای کل صنعت کریپتو است.

البته این بدان معنا نیست که بررسی های نظارتی ارزهای دیجیتال به طور کامل از بین می رود. این آژانس احتمالاً به بررسی دقیق توکن ها و پروژه های دیگر ادامه خواهد داد ولی با این وجود، پرونده Ripple می‌تواند قانون گذاران را وادار کند تا رویکرد خود را اصلاح کنند، تحقیقات دقیق‌تری انجام دهند و دستورالعمل‌های واضح‌تری برای توکن ارائه دهند تا از انطباق آنها با قانون اطمینان حاصل کنند.

پس از اینکه ریپل برنده دادگاه شد صرافی های بزرگ و کوچکی مانند بایننس، کریپتو دات کام ، کوین بیس، جمینی که ارز دیجیتال ریپل XRP را از لیست خود حذف کرده بودند دوباره این رمزارز را لیست کردند.

ارزهای دیجیتال نامی آشنا در دنیای امروز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمز ارز ها در دسترس تر از همیشه

خرید و فروش اتریوم و بیش از 100 رمز ارز دیگر در صرافی سالاریکس

آخرین مطالب

اپلیکیشن صرافی سالاریکس

بازار همراه شماست

دسته بندی ها

پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی