صرافی آنلاین سالاریکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همین حالا ثبت نام کنید

پیگیری تراکنش تتر

نویسنده: Tsalaact | 1402-07-11 پیگیری تراکنش تتر

تراکنش تتر

پیگیری تراکنش تتر در شبکه بلاکچین امکان پذیر است و یاد‌گیری آن برای برای افرادی که با خرید و فروش تتر سر و کار دارند ضروری است.

همانطور که نقل و انتقال پول از طریق سیستم بانکی دارای رسید بانکی و کد پیگیری است، تراکنش تتر در شبکه بلاکچین هم قابل بررسی و قابل پیگیری است.

بعد از انجام یک تراکنش انتقال تتر، ممکن است به هر دلیلی تتر به مقصد نرسد. و بخواهید از جزئیات این تراکنش تتر با خبر شوید.

تمام جزئیات هر تراکنش تتر در شبکه بلاکچین قابل مشاهده است و تا ابد باقی می‌ماند.

درست است که در شبکه بلاکچین نام افراد پنهان است، اما معرف هر فرد آدرس کیف پول اوست. اطلاعات دقیق هر تراکنش تتر در بلاکچین ثبت می‌شود و این اطلاعات قابل بررسی هستند.

زمان دقیق اجرای تراکنش را می‌توانید مشاهده کنید. تعداد تتری که منتقل شده است، در بلاکچین ثبت می‌شود. آدرس کیف پول مبدا و مقصد ثبت می‌شود. وظعیت تراکنش قابل مشاهده و پیگیری است.

هش تراکنش

برای پیگیری تراکنش تتر ابتدا لازم کد پیگیری تراکنش تتر را داشته باشید. کد پیگیری یک رشته از اعداد و حروف است. که TXID یا هش تراکنش تتر نام دارد. می‌توانید از فرستنده تتر تقاضا کنید هش تراکنش را برای شما ارسال کند و سپس برای پیگیری تراکنش تتر اقدام کنید.

اگر خودتان فرستنده تتر هستید، برای پیدا کردن هش تراکنش تتر باید به بخش جزئیات در کیف پول تتر خود مراجعه کنید.

در تمامی صرافی‌ها و کیف پول های ارز دیجیتال، بخشی با نام سابقه تراکنش وجود دارد. در برخی صرافی ها این بخش با نام جزئیات تراکنش وجود دارد. با مراجعه به این بخش می توانید هش تراکنش خود را مشاهده کنید. آن را کپی کنید. و برای پیگیری تراکنش تتر از آن استفاده کنید.

اگر تراکنش تتر را در صرافی ایرانی سالاریکس انجام داده اید. می‌توانید برای پیدا کردن جزئیات تراکش تتر از پشتیبانی صرافی کمک بگیرید.

روش پیگیری تراکنش تتر

روش پیگیری تراکنش تتر

سایت پیگیری تراکنش تتر

همانطور که می دانیم تراکنش تتر در شبکه های مختلفی انجام می‌شود. شبکه هایی مانند TRC20 , ERC20 , BEP2 و…

با توجه به اینکه از طریق کدام شبکه در بلاکچین، تراکنش تتر انجام شده است، باید به سایت آن شبکه مراجعه کرده، و تراکنش خود را پیگیری کنید. هر شبکه در بلاکچین یک سایت برای پیگیری تراکنش ها دارد که با نام “اسکن SCAN” معروف است.

به عنوان مثال:

در شبکه TRC20 یا همان شبکه ترون، باید به سایت ترون اسکن Tronscan مراجعه کنید.

در شبکه ERC20 که نماد شبکه اتریوم است. برای پیگیری تراکنش، باید به سایت اتر اسکن Etherscan مراجعه کنید.

در شبکه بی ان بی که دارای دو نماد BEP2 و BEP20 است. برای پیگیری تراکنش، باید به سایت bscscan مراجعه کنید.

در شبکه سولانا با نماد SOL از طریق سایت Solscan تراکنش تتر پیگیری می‌شود.

تقلب در تراکنش تتر

با توجه به اینکه برای انجام تراکنش‌های تتر از بلاکچین استفاده می‌کنید. و با توجه به اینکه بلاکچین از فن آوری رمزنگاری برای تراکنش‌ها استفاده می‌کند. تقلب در تراکنش تتر امکان پذیر نیست.

هیچکس نمی‌تواند یک هش تراکنش جعلی بسازد، که قابل پیگیری باشد. تمامی اطلاعات برای همیشه و تا ابد دربلاکچین ثبت می‌شوند و هر زمان که بخواهید، می‌توانید با داشتن هش تراکنش آن را بررسی کنید.

نه تنها شما، بلکه هر شخصی می‌تواند با داشتن هش تراکنش آن تراکنش را پیگیری کند. این اطلاعات شفاف هستند و در دسترس عموم قرار دارند.

اما همانطور که می‌دانید هیچ نامی در میان نیست و هویت افراد پنهان است. همانطور که قبلا اشاره شد، در شبکه بلاکچین آدرس کیف پول‌ها معرف افراد است. و این تنها یک مزیت ارزهای دیجیتال و شبکه‌ی بلاکچین است.

در نهایت، برای پیگیری یک تراکنش تتر، باید بدانید در کدام شبکه انجام شده است. هش تراکنش آن را داشته باشید. سپس به سایت اسکن آن شبکه مراجعه کرده و تراکنش خود را پیگیری کنید.

ارزهای دیجیتال نامی آشنا در دنیای امروز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمز ارز ها در دسترس تر از همیشه

خرید و فروش اتریوم و بیش از 100 رمز ارز دیگر در صرافی سالاریکس

آخرین مطالب

اپلیکیشن صرافی سالاریکس

بازار همراه شماست

دسته بندی ها

پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی