صرافی آنلاین سالاریکس خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همین حالا ثبت نام کنید

pepe coin

نویسنده: | 1402-02-17 pepe coin
فهرست مطالب

میم کوین پپ با نماد اختصاری PEPE در هفته گذشته در صرافی بایننس و کوکوین لیست شد و با رشد قابل توجهی همراه بود.

 PEPECOIN در واقع یک میم کوین است که با توجه به حواشی آن، برای رقابت و طعنه زدن به شیبا و دوج کوین خلق شده است. میم کوین به دسته ای از رمزارزها اشاره دارد که پروژه خاصی را دنبال نمی کنند و صرفا برای سرگرمی و شوخی و… ساخته می شوند و اصولا بی ارزش هستند.

همانطور که می دانید شیبا و دوج کوین در ابتدا دو میم بسیار پر طرفدار بودند که بعدا مشخص شد نقشه راه و برنامه هایی برای خود در نظر گرفته و در حال پیاده سازی آن هستند و در حال حاضر دیگر میم کوین محسوب نمی شوند! این دو ارز معروف ابتدا با حمایت ها و تویت های ایلان ماسک مورد توجه عموم قرار گرفتند و برخی از افراد حدس می زدند که ایلان ماسک سرمایه گذار آنها باشد و در نهایت مشخص شد این شخص باهوش برای پیشبرد اهداف و رشد این میم کوین ها برنامه های بلند مدتی طرح ریزی کرده است.

با توجه به توضیحات ارائه شده، آیا برای شما جالب نیست چرا چنین میم کوینی باید مورد توجه صرافی بایننس و کوکوین قرار بگیرد و آنها همزمان این میم کوین را لیست کنند؟ به نظر شما عجیب نیست؟ ممکن است علت این موضوع حمایت های پشت پرده افرادی از PEPECOIN باشد و این میم کوین نیز برنامه های بلند مدتی طرح ریزی کرده باشد.البته فراموش نکنیم میم کوین ها به دلیل نداشتن ارزش ذاتی و حتی یک وایت پیپر ساده برای سرمایه گذاری های کلان بسیار پر خطر هستند، اما میتوان با مدیریت سرمایه و هوشیاری به سرمایه گذاری خرد روی آن ها فکر کرد.

ارزهای دیجیتال نامی آشنا در دنیای امروز هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رمز ارز ها در دسترس تر از همیشه

خرید و فروش اتریوم و بیش از 100 رمز ارز دیگر در صرافی سالاریکس

آخرین مطالب

اپلیکیشن صرافی سالاریکس

بازار همراه شماست

دسته بندی ها

پشتیبانی آنلاین سوالی دارید؟
پشتیبانی آنلاین

تماس از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پشتیبانی آنلاین تماس تلفنی